Kızlar merhaba hayırlı ramazanlar, bugün sabah hastaneye gittim kontrolüm vardı şeker yüklemesi için kan verdim 3 kez açken 1′er saat ara ile kan verdim. Doktor ile konuştuğumda şekerin yüksek çıkmış Bi endokrin doktoru ile görüş dedi. İlk etapta diyet verir olmaz ise insüline geçersin dedi. Açıkçası Bi rahatsızlığım yoktu ailemde de kimsede şeker yok. Korktum açıkçası 😥 Bu arada 24 haftalık hamileyim, şu an 63 kiloyum. Gebeliğimde 6 kilo aldım.