senaunuvar 24+2’deyiz bugün damar yolundan ferinject adında bir demir takviyesi aldım aranızda alan var mı varsa değerleriniz ne zaman düzeldi ve yan etkileri oldu mu merak ediyorum
Papatyarslan senaunuvar merhaba benimde demir ferrtin hemoglobinim çok düştü aylarca demir ilacı kullanmama rağmen tablet şeklinde yükselmedi 2 doz+1 doz 3 doz o.ü damardan ferinject aldım yine yükselmedi hemoglobinim demir ve ferritin depolarım dolu ama
senaunuvar Papatyarslan kaç haftalıkken almıştınız galiba benimde yükselmez ama değiniz gibi depolar dolabilir
Papatyarslan senaunuvar ben biraz geç farkettim 32.haftada yaptırdım 2 doz,35.haftadada 3. Dozu yaptırdım bence yaptırın doğuma kadar ne kadar yükselse o kadar iyi yoksa doğumda kan takıcaz dedi doktorum
senaunuvar Papatyarslan yok yaptırdım zaten ilaçları kullanmaya da devam edicem anca böyle yükselir dedi doktor
Papatyarslan senaunuvar evet bende kullanmıştım 2 dozdan sonra 3 dozdan sonra bıraktım inşallah yükselir sizin 🤲🏻🤲🏻