Gamze1906 canimcim bnde bu ay almistim ve 28gnde bir adet olrm yda 26 oluo bzn deneyym dedim takvmde 14.gn yziodu ben 12.gnde gordum cift koyuyu oglen kaltgm icin 12de yptm ama ilk idrrla yapmiosun tbi snrkilrde ve adet bttgnde 9.gn basladim ypma 12.gnde gordm sukurondn oncki gn yapmstk nolr nolmz die bide cizglri gordmde bide ertrsgn yaptik dhafa yapmdk esime fzla geldi ust uste bakalim iki gn kaldi adetme beklemedym hicbr belirtide yk ama kesin adet olrm gene 😒