Rabbim hepinize benimki gibi kolay doğum nasip etsin kızlar 🥰 öncelikle benim bel ağrılarım vardı ama nst de sancım hiç çıkmıyodu yalancı sancılarmış bunlar sonra ben eve geldim meryem ana otunu suya koydum meryem , ayetel kürsi nas dualarını okudum ondan sonraki günlerde nişanım geldi pazar sabah ı akşamına daha fazla gelmeye başladı gece ağrılarım var ama öyle sık sık değil 2 3 saatte bir pazartesi sabahı eşimi işe göndermedim ağrım var diye doktora gittik nst de sancım çıkmadı alttan muayane oldum 1 cm açılma bile sayılmaz dediler eve geldim sancılarım var ama düzensiz ve dayanılmıcak gibi değil doğum sancısı daha fazla olur diyorum ben bu çok hafif geliyo falan diyorum anneme akşam 11 gibi 10 dakka da bir sancı giriyo adet ağrısı gibi ama yine çok fazla bi sancı değil gece 1 de 5 dakikaya düşünce sancılar hastaneye gittik alttan muayane ettiler sabahkiyle aynı açılman yok dedi ama sancıların var yüksek çıktı dedi ama yine adet ağrısı gibiydi kızlar . Süni sancı verelim istersen dedi ya da eve git sancıların artarsa gel dedi bugun olur doğumun belki 2 gün sonra belli olmaz dedi eşimle imza atıp çıktık saat 2 falan dı . Eve gittik ben ağrıdan duramıyorum eşimin kolunu sıkıyorum dayanamıyorum artık diye hadi gidelim ilk lavobaya götür falan dedim gittim afedersiniz büyük tuvaletimi yaptım o ara istifra faln ettim ablama falan haber verdim geldiler hastaneye gittim 3 30 gibi falan 10 cm açılmam olmuş direk doğuma başlandı tuvaletini yapar gibi ıkın falan dendi 40 dakikada doğurdum sadece 1 saat çok sancım oldu . Suni sancı falan verilmedi çok kolay geçti doğumum sadece çok fazla dikişim vardı doğumdan sonra kendimi toprlayamadım ama şimdi 8 günlük olduk ve her işimi kendim yapabiliyorum 😍 hepiniz benim gibi 40 dakikada doğurursunuz inşallah😂