zeyzey_06 Kızlar ilk gebeliğim ve ne alacağım konusunda biraz tecrübesizim temmuzda doğumum var eksiklerimi tamamlamak adına bana yardımcı olurmusunuz 🙏🏻
Deletedmom_52 ![Bebek için; Hastane kis seti (penye battaniyeli tam takim) 3 adet sapkali/eldivenli özellikle patikli takim 3 adet sapkali/eldivenli/patikli tulum 6 adet agiz mendili 5 adet zibin 2 yedek eldiven 1 adet havlu omuz bezi 2 adet müslin omuz bezi 3 adet yedek çorap 20 adet bez (fazla koymay tercih ettim) 3 adet alt açma örtüsü 2 paket (içerigi temiz) slak mendil ve pamuk 1 adet polar battaniye 1 adet örgü battaniye 2 adet müslin battaniye 1 adet penve kundak 1 adet penye battaniye Pisik kremi Biberon/siringa/mama/sitic(sütümün gelmeme ihtimaline karsi zorunlu mama verilmesi durumu için) Emzik/emzik kabi Kendim için; 2 adet elbise önden dügmeli 2 adet sabahlik 1 adet önden dügmeli pijama takimi 1 adet esofman takimi 1 adet penye esofman altli/ Kisa kollu oversize tisört Terlik/çorap Iç çamasiri (emzirmeye ve doguma uygun) Lohusa pedi (2 paket aldim ben) Elektrikli süt sagma makinasi/ gögüs pedi/gögüs kalkani Eksiltilip artılabilir ♥️