ezolii Merhabaa, 37+5 deyim ve her gün garanti 3-4 kere hıçkırıyor. resmen hıçkırmasından sallanıyorum 🥴 bi zararı yoktur dimi ? Sanırım amniyon sıvısını yuttuğunda öyle oluyormuş. Benim gibi yaşayan ve bilgisi olan var mı ?