mariapuder a life hastanesini bilen ya da oraya gidenler var mı bilgi almak istiyorum hangi doktora gidiyorsunuz memnunmusunuz
aysenur204 Ebru hacer bibercioğlu çok tatlı güler yüzlü bir doktor tavsiye ediyorum kesinlikle ben çok memnunum
mariapuder aysenur204 ben de internette oskar beyin yorumlarını okumustum cok iyi diye ama sizin doktorunuzu da not aldım :)
mariapuder gkc1kbr ben de oskar beyi araştırmıştım ona gitmeyi düşünüyorum bikac olumsuz yorum da vardı siz memnunsunuz değil mi