Bu günü nasıl iple çektim bilemezsiniz…
Hepinize Umut olmak istiyorum…
Ben henüz 2 senedir evliyim ve evliliğimizin 6. Ayından beri çocuk istiyorduk. 7 8 ay kadar denedik baktık ki doğal yolla olmuyor. Doktorunuza danıştık. Klomenler , iğneler 3 4 ay kadar tedavi gördüm. Her ay negatif. En son dayanamayıp eşimi doktora gönderdim. Varikosel çıktı. Sperm sayısı normalin altında hareketlilik düşük seviyedeydi. Doktor ameliyat dedi Allahım büyüktür ki ben olmasını istemedim ve şartlar eş vermedi eşim ameliyat olmadı. Çocuk olmaz dediler . Aşılama dediler olmazsa tüp bebek vs vs. Biz ümidi kesmiştik artık. Ben de kafamı dağıtmak için güzellik uzmanlığı eğitimine başladım. Eğitimde 2. Ayım ve dün hamile olduğumu öğrendim. 🙈
Şimdi 5 haftalığız. Allahım isteyen herkese nasip etsin. Kimsenin kıcağı boş kalmasın. Ne olursa olsun kendinizi üzmeyin kafanızı başka bir yere verin. Rabbım ol der ve olur. 🙈❤️