Aysenur222 Kızlar iki gündür durup duruken bacak köküm ve sağ kasık tarafım agrı giriyor geçiyor sonra tekrar giriyor solumda öle bir sıkıntı yok benim gibi olan varmı enfeksiyon oldugunu düşünmüyorum çift taraflı defil çünkü
Nil0707 Aysenur222 30. Haftadayim aynı sorun bende de var yürüdüğümde daha çok artiyo yatarken de kramp griyo geçen gün 2 kere yaşadım yatarken kramp girdi kasığıma mahvoldum geçene kadar
senaunuvar Aysenur222 benimde öyle böyle kesik ağrısı gibi oluyor idrar yollarında enfeksiyon vardı antibiyotik kullandım şimdi tekrar idrar kültürü istedi doktor tabii henüz sonuçları çıkmadı ama ben detaylıya gittiğimde doktor bebek büyüdüğü için olur o ağrı demişti ilk gebeliklerde daha çok oluyormuş
Zehra-12455 Aysenur222 ben bu sorun İçin geçen gün hastaneye gittim tahlil istedi sonucunu bugun öğrenecem sağ kasığım çok ağrıyor bu aralar enfeksiyon olabilir 🤦🏻♀️
Sengul-9798 Aysenur222 benim De ağrım ve ayak yanmam cok oluyor malesef geceleri uyuyamıyorum gündüz uyuya biliyorum hayatım tam tersi oldu diyebilirim umarim doğuma kadar devam etmez
Aysenur222 eminenur123 gittim canım herşey temiz cıktı zamanla gecti kasık agırısıymış rahim kasılması bacak mış
eminenur123 Aysenur222 bnmde öyle ağrıyor apandistmi diye çok korkuyorum doktor bir şey yok dedi ama ağrım devam ediyor
Aysenur222 eminenur123 rahim agzı idrarında bişe yoksa bide bebeğin eşi doğru yerdeyse sorun yoktur benim bunlar normal di zamanla gecti magnezyum başla eksiklik varsa oda yapar
Aysenur222 eminenur123 benimde bebeğin suyu iyide 25+6 şuan kendi vucudumun suyu azmış banada su iç dedi ilerde kötü olur dedi korkudan su içmeyen ben ne bilim alışkanlıgım yok öle günde iki bardaj içerim anca normal içecek severim ondan susamıyom şimdi içiyom sende iç canım saat başı bir bardak dedi