1234567890asd Elifmstf555 37+0 dayım çatı muayenesi olmadım daha ama normal doğum için 17 si gözüküyor ama sezeryan olursam 7 nisan istiyorum doğum tarihlerimiz aynı olsun 🥰🥴
Gzmm- Elifmstf555 asla göstermiyor an son 26. Haftada net görebildik ondan sonraki her muayenede yüzünü rahim duvarına yapıştırıyor ve hiç bir şey görünmüyor kime benziyor sürpriz olacak 😅
Elifmstf555 Gzmm- demekki yalnız benimki öyle değilmiş🤣 bende doktoruma en son aynısını demiştim doğunca göreceğiz artık diye🤣
semrasldrms Elifmstf555 3 gündür alttan aşırı batma var doktor kanala yerleşmiş dedi şuan 10 dk bir lavaboya gidiyorum alt tarafım kaskatı sert ve 2 gündür kanalda olmasına rağmen uyumadı hep hareketliydi hatta dün beni kusturdu doğurucakmıyım anlamadım kiii
Elifmstf555 semrasldrms kusmada doğum belirtisi diye okumuştum. Hayırlısıyla sağlıcakla gelsin inşallah🙏☺️
1234__ Yagmurcmn :((Allahım yar yardımcın olsun çok ama çok zormus hamilelik bende 37+4 üm son zamanlar geçmek bilmiyor:((kurtulmak istiyorum artık
Gzmm- Damla00 inşallah 🙏 bir sorum olacak size geçen hafta 36+3 de 2930 gramdı bugün 37+3 de 2960 gram dedi 1 haftada 30 gram almış biraz kafaya taktım sizin durum nasıl acaba bu haftalarda normal bişey mi ki bu