Ecrindemet Sabah saat sekiz dokuz gibi 4 du benim acilmam.Aksama dogru 15.30 gibi kizimi kucagima aldim.Ilk dogumlarda zaten saatte 1 acilma oluyomus genelinde.Benimde oyle oldu.
Selmali Benim de ilk doğumum olacak dün 4 cm açılmam vardı doktor gönderdi şu an serum taksam Doğum olur ama kendi kendine gelsin dedi ama hiç sancım yok sadece sol bacağımda yel şeklinde ağrı var ne zaman başlar bilmiyorum
Ecrindemet Selmali Benim sancim kendiliginden baslamisdi.Daha hizli acilma olmasi icin 6 cm iken suni sancida verdiler .41.haftamdaydim canim😊