Kızlar 24.haftadayim ve kan değerlerimin düşük olmasindan dolayi demir ilacına başlattı doktor yeni kullanıyorum. Kullanmaz olaydim bu ilaç beni mahvetti ya sürekli kusma isteği var yemek borumdan geldi gelecek yani ve sürekli şişkinlik/ödem var her yerimde. Ve ben hamileligim boyunca ne bir kusma bildim ne bir kusma isteğiyle karşılaştım her şeyden yedim. Ama demir ilacindan sonra aşırı tokluk hissi de oluştu çok fazla yemiyorum eskisi gibi… Dışkı rengim deseniz simsiyah 🤢Normal mi yaşadığım şeyler aranızda demir ilaci kullanan var mi