Bende kullanıyorum doktorum öğlen tok demıstı ama benım bulantım cok olduğu ıcın gece yatmadan önce ıcıyorum gerçekten cok büyük bende ıcerken cok zorlanıyorum belkı de ılac ıcmeye sevmedıgim ıcındır normalde ıkı gün zorlarım ılaclarda kendımı ama hamılelıkte mecbur ıcıyoruz evlatlarımı ıyı olsun sağlıklı olsun inşallah 🙏