Oznur_ece65 Kızlar 13+5 haftalık hamileyim saçımı kesmek istiyorum Bi sorun olur mu hamilelikte saç kesilmez diyorlar ama kesen oldu mu migrenim var saçım uzun kesecektim önceden haberini aldım bebeğimin sizce napmalıyım
Oznur_ece65 Gizem2325 inşallah canım ablam da soğuma yakın kes diyor doğum da Eylül sonu ve yaşadığım yer sıcak dayanamam
Oznur_ece65 nilsmomy bakmak veya cevap vermek zorunda değilsiniz ki biz burada sadece bilmediğimiz için bilen insanların yardımcı olması için soruyoruz yapanlar memnunsa söyler beta sorun varsa söyler
haklisinesracim Oznur_ece65 iki hamileligimde de kestirdim çünkü gür sacliyim uzayınca yazın bana geliyorlar nefes alamıyorum. Böyle şeylere inanılmaz saç kestirmezsen asıl o zaman korktuğun şey başına gelir diye düşünüyorum Allah bir kulunu ömrünü annesinin saçına bağlamaz. Keserse kısa olsun vs bunları düşünmek bile günah
Merveftm Oznur_ece65 kuzucum batıl inanç bunlar kes valla ben 2 kere kestirdim saçlarım sarı kopuyordu dayanamıyodum. En son evde küt kestims gitti 😂 hiç bişey olmaz kestir
Oznur_ece65 Merveftm 😂😂Valla bende sıfıra vurayım gitsin dedim Bi ara inanılmaz ağrıyor hiç topuz yapamam saçımı yapsam iki gün kendime gelemiyorum
nilsmomy Oznur_ece65 yani siz mantıklı düşününce buna inanıyor musunuz cidden merak ediyorum sizce sizin saçınızla bebeğinizin ömrünün ne alakası olabilir mesela ?
Aegean Oznur_ece65 Kız dinleme milleti mantıklı düşün ne olabilir allah aşkına 😄 Nasıl rahat hissediyosan onu yap. Hamilelikte hurafelerin hiçbirini dinleme duyma boşveeer😊 Sağlığını etkileyebilecek bi şey değilse böyle şeyleri düşünme hiç
Oznur_ece65 Aegean Burdakiler biz kestik bilmiyorum bebekte sorun oldu sarılıpı uzun sürdü bilmem ne dediler soğuma yakın kes felan 😂biraz abarttığını söyledim ona da ne bileyim danışmak istedim
anapanda12 Oznur_ece65 4 sene önce keserken banada demişlerdi çocuğun ömrü kısa olur kesme ya ne alaka niye her yaptığımız bebeğe mâl olsun sağlıklı olursan sağlıklı olursunuz bebeğimle kes bişi olmaz