Esos16 Kızlar bi gönlüme göre hastanede giyecek takım bulamadim, 28 haftadaym haziran gibi doğum, yaz olucak askılı elbise emzirme önü olan sabahlikli takim yok yook. Mağaza tavsiyeniz var mi ?
beyzacmvrc Esos16 pijaboxoutlet sayfasına bakabilirsiniz ben ordan aldım ama tesettürlüyüm. Açıklar için de var çok güzel takımlar. Bende Haziran’da doğumum nasipse 🤭🤗 Birde bu sayfa outlet ürün çıkarıyor mesela normali 600 se outlet 400 oluyo. Outlet derken noktq kadar zor gözükücek kadar küçük lekeleri oluyor mesela ayırıyor onları uyguna veriyorlar. Ben outlet ürün aldım her yerine bir saat baktım ne bir defo ne leke bişey göremedim yani inan😂
Dilaraanl Esos16 bebegim dün lcw dream a baktjm orda vardı gögüs kısmı çıtçıtlı emzirmek icin ideal. Cok güzel elbiseler var günlük. İstediğin sabahlıklı takımlar da vardı
barlaseymahasan Esos16 https://instagram.com/lohusa_pregnant?igshid=YmMyMTA2M2Y= ben bu sayfadan sipariş verdi malı kalitesi çok güzel her çeşit de mevcut bi bakın derim aldım ütüledim koydum doğumuma 2 ay varken aldım indirimdeyken aşırı rahattt
Esos16 beyzacmvrc ayy tamam alternatiflerim cogaldi cok sevindim suan 😀🌺 tesekkur ederim inceliyicem 🙏
Esos16 beyzacmvrc kiz ne guzel seyler var 🙈 burdan 1 takim alirim yedekte dursun fiyatlari cok iyi. Ben 800 900 den asagi bulamamistm
Dilaraanl Esos16 hatta bak beyaz bi takım vardı kumaşı çok rahat cinstendi yumuşacık 380₺ civarı biseydi görürsen beni hatırla 😂 kumaşı yumuşacıktı ona bak 😂 bide emzirme sütyenleri vardı cok güzel
beyzacmvrc Esos16 evett çok güzel dimiii bende aldım valla hemde uygun ben 400 e almistim Trendyol da falan beş para etmez iğrenç takımlar bile 1000 TL civarıydı😂 bide kumaşını gör tiril tiril böyle o kadar güzel ki yumuşacık pişman olmazsın 🤭
Esos16 beyzacmvrc dimiii trendyol uçuyor, cok yuksek rakamlar ya icime de sinse iyi yani. Sayfa guzell 🌺😍
Esos16 Dilaraanl 😀😀 gittim dedigin yumusak beyaz olani gördüm 😀 bi tane önden emzirme yeri olan elbise aldım xl olmuşum biraz üzüldüm denerken 😀 200 tl birseydi iyi yani. Bide diger arkadaslarin tavsiye ettigi sayfalardan bi takim alirim oldu bitti 🌺
Dilaraanl Esos16 ahahahah o beyaz ne güzel demi yumusacık😂 o emzirme yeri olan cıtcıtlı elbiseden bende aldım cok tatlı bi yesil😂 aklımdasın aksamdan beri naptı ki diye😂
Esos16 Dilaraanl 😀😀 gittim bide keyif kahvesi ictim arkadasimla cok iyi geldi 🌸 suwen’e de girdim ordanda baktim cok cok güzel askili gecelikler var lohusa, ama akraba faktorleri kaldirmaz diye göz ucuyla baktim 🥲😀 kimseye haber vermeden mi dogursam diye bi dusundum yani 😈😀
beyzacmvrc _beybisolar123 o kadar bilmiyorum canim dolap uygulamasindsn bakabilirsin mağaza kapatmis satış yapanlar çok oluyor belki öyle bulursun
beyzacmvrc _beybisolar123 birde mesela şu an ,28 haftalığım 66 kiloyum satış yapan kadın Dogumdan sonra şu an ki kilonuz gibi olcaksinz hemen hemen ona göre alin dedi aklında olsun