Faze9497 Emzirirken hamile kalıp emziren arkadaşlar var mı yardımcı olabilir misiniz bir zararı oldu mu sıkıntı yaşadınız mı ?
nilsmomy Faze9497 Tandem emzirmeyi araştırın bir zararı yok diye biliyorum googlede ayrıntılı bilgi bulabilirsiniz
Faze9497 Evet ben emziriyorum epey araştırdım doktora da sordum bir zararı olmaz dedi ama asıl merak ettiğim eğer bebeklerin cinsiyetleri birbirinden farklıysa süt etkiliyor olabilirmiş böyle bir şey yaşayan var mı ?
Faze9497 Kiraz53 bebekler eğer aynı cinsiyetten olursa süt değişmediği için emmede sıkıntı olmuyormuş ama Farklı cinsiyet olduğu zaman emen çocuk etkileniyormuş doktorlar da böyle söylüyor emzirirken hiç doktora gittiniz mi ?