Guzellik
Canim ben cok kotu bulantilar geçirdim ve hala da var şöyle söyliyim içtiğim bulantı hapını daha midemde karışmadan iğrenç şekilde çıkarıyordum sadece sabahta değil ama geceleri de sürekli kusuyordum ama çok şükür şuan 14+6 yım ve en azından azaldı hala daha ilacımı içmiyim kusarım o derece yani sana tek tavsiyem sakın sıkma kendini ağla bağır gerekirse benim derdime derman olan tek şey uyumaktı o zaman geçiyordu uyanınca kabus tekrar 😞ay hatırlamak istemiyorum