14 haftalığız bugün kontrolüm vardı ,kalbinde çok ufak bi delik gördüm dedi doktor,gerçekten artık doktora gitmeye korkar oldum,haftası küçük tam net değil dedi ama endişe ettiriyorlar insana ,başına gelen arkadaşlar lütfen içimi azda olsa rahatlatın😞