Benim bu üçüncü gebeliğim devlete gidiyorum riskli gebelik den dolayı 20 haftalığıma kadar erkek dediler hatta 16 haftalıkken aminoyosentez sıvı verdim orda bile erkek dediler . Özelde 20 ci haftada kız dediler ve tekrar 23 haftalık Ken yine doktora gittim en son erkek dediler ve pipisini de gördük şimdi 25 haftalık oldum sırf netleşmesi için tekrar başka doktora gitcem ikilemde kalmak istemiyorum çok saçma ama gele gele bana denk geldi . Tabiki önceliğimiz sağlıklı olsun yeter 🙏🏻