meliiisoz Kızlar serklajdan sonra rahim ağzı uzunluğunuz kısalmaya devam ettimi serklaj olmasına rağmen bu uzunluğun bir önemi varmı
Bernnnaaaa meliiisoz kısalmaması için serklaj yapıyorlar zaten eğer hala kısalma varsa dikiş tutmamıştır öyle dedi doktorum
Binnur-cam meliiisoz benim 19 20 haftamda akıntı şikayetiyle gittim de 15 mm düşmüş hunileşme var dedi yani Allah korusun dikiş olmasa sıkıntılı olabilirdi hep erken doğum riskim vardı zaten ama şükür 37+0 oldum bu haftaya kadar aynı kaldı kısalma olmadı ..
Susu_09 meliiisoz 17+2 yım geçen hafta gittim serklajdsn sonra 27mm olmuştu 18mm düşmüş ama dikişe baskı yok dedi doktor sürekli yatıyorum WC dışında kalkmiyorum
Susu_09 Bernnnaaaa kisalmamasi için değil açılma olmaması çocuğun bir anda dogmamasi için yapılıyor diye biliyorum rahim ağzı sürekli kısalan ve uzayan birşey birisi gittiginde 18 mmis yarım saat uzanmış doktor ultrasonla bakarken 28 mm olmuş yani boyle birsey
meliiisoz Susu_09 bende sizin gibi biliyorum kısalma için değilde açılma olmasın diye atılıyor diye biliyorum evet onu dinledim o arkadaştan çok şaşırdım gerçekten çok korkuyorum artık🥺
meliiisoz Susu_09 27+4 olduk dikiş arkası 4 mm gibi ön taraf 2.7 mm gibi ölçtü 3 gün önce doktor perşembe tekrar kontrolüm var
Binnur-cam Merakliana6 akıntı şikayetiyle gittim ultrosanla karından bakarken sol tarafıma bastırdı ahlayınca alttan önce elle muayne sonra cihazla baktı ..