minik23_ Slm herkese Şimdi kontrolden geldik bebişim doğum poaziyonunda ama başı çok yukardaymış Drum sezaryen sinyalleri verdi ama yine de 40. Haftayı bekleyelim dedi. Yani 38. Haftadan sonra bebiş kanala zor mu girer girse bile doğum zor mu olur ?
1anne2bebek__ minik23_ valla kuzum benim 38+2 de Su nişan geldi gece hastaneye gittim. Doktorum sabah 8 de geldi bebek kanalda değil kanala indiricem dedi. Açıklık muayenesi yaparken. Bişeyler yaptı valla anlamadım aynı çatı darlığı kontrol eder gibi. Şimdi kanalda dedi. Yani doktora bağlı bence. Benimki kanalda olmayan bebeği kanala indirdi 5 saat sonra doğum yaptım
minik23_ Hani öyle bi ağrıki ne yürüyebiliyorum ne yatabiliyorum var mı benimle aynı şeyleri yaşayan ??? Ne yapmamız lazım ???🥹🥹
minik23_ 1anne2bebek__ aaaaa gerçekten mi ilk kez duydum bunu 🙈 kimisi son anda sezaryene alınıyor bebek kanala girmedi diye inmedi diye walla bravo devlette miydi drun canım
minik23_ Ozlemiskndr doğum başlayınca bile iner demek 🙏🙏 çoğu kişi yok 3 haftadır kanalda ama doğuramadım falan da yazmış postlarda 😅 kanalda olsa açılma yok deriz açılma olsa kanalda değil deriz 😅 hakkımızda hayırlısı 🙏🙏
1anne2bebek__ minik23_ yok canım özel hastaneydi. Bende hiç bilmiyorum tabi. Sonradan buralarda okuyunca şaşırmıştım benim doktor kanala indirdi çünkü. İnşallah sizinki de iner bir an önce sağlıkla kavuşursunuz 🤲🫶🏻
Ozlemiskndr minik23_ aynen öyle benim geçen hafta 37 de kanala girmemişti bakalım bu hafta nasıl cuma gidicem inşallah