Mevacan Merhaba kızlar adetim 22 gün gecikti testeler negatif çıktı bugün kan verdim 3.95 çıktı çok arada bir değer olunca gebelik var mı yok mu anlamadım. Bu durumu yaşayıp değeri yükselen veya düşen var mı aranizda ?
myangelson Mevacan baya gecikme var pcos falan var mı ? Dediğin gibi beta çok arada şuan hamilelik olup yükselebilir ya da düşüp adet de olabilir 🤷🏻♀️
guzelanne01_ Mevacan geç döllenme olsaydı çıkardı canım yeni hamilelikte olsa çıkardı benim geç döllenmeydi adetimden 12 gün geçikme olunca verdim çıktı inşallah Seninde olur Allahın izniyle
Ahsenn031013 Mevacan bak burda biz kız vardı betası 3.73 dü 5e çok yakın yine test ver dedik 2 gün sonra tekrar test verdi ve 60 küsürlere çıktı testi Olmqyacak bişe değil Allahın işi sen yineden bi 2 gün sonra tekrar test ver
Mevacan Sevgi56 evet bı yandan da böyle düşünüyorum geç döllenme dahi olsa bu kadar gecikmeue daha yüksek çıkardı diyorum