Merhabalar. Ben ilk sezeryanımdan 9 ay sonra hamile kaldim yine,şimdi 7 haftalik hamileyim.doktorum riskli ola bileceğini,erken doğum yapma riski olduğumu söyledi.vok korkuyorum,Ramazanda çocuk aldirmak olmaz,hem benimde aldirasim yok zaten,Allah vermiş bana.bir halde hayatim tehlikeye girirse aldira bilirim.KİMDE BÖYLE DURUM OLUP? 9 aya sürdürebildinizmi sag salim? Evde 10 aylik çocugum var kendım bakiyorum ona,hıc yardımcım yok evde o yuzden bu hamılelik bana sorun yaşata bilirmi?