Nazlimom Pemberuya bence gerek yok içinden kayabilir rahat durmuyor ben pazen battaniye diktirmiştim eskiler hep pazen battaniyeye sararmış kumaşcıdan almıştım cok kullanıslı oldu tavsiye ederim müslinlerde yakıyor müslinde almıştım kullanmadım hiç
Mucize18 Pemberuya çok gereksiz geliyo bana bunlar . Pazen battaniye nohut battaniye müslin ve ince penye battaniyeleri kundak yaparim
nilsmomy Pemberuya bence en iyisi penye battaniye ile oluyor açılmıyor falan. Hazır kundan benim kızım hiç sevmedi durmadı içinde
Pemberuya Mucize18 aynen bende nohut battaniye aldım da ay bide al al o kadar çok şey var ki şaştım ki ne alıyım bide ilk bebe😂
Mucize18 Pemberuya normal battaniye al bunlar kullanılmaz cok nosuna paranı heba etme canim 😍 masallah size sağlıkla gelsin . Bizde ilk gibi sıfırdan unuttuk herseyi ilk bebiş 10 yasinda benim 😂
kadertugrul7 Pemberuya bundan kullanmadim ama ben annanelerimizin usulü kundak diktirmisti annanem onu kullandım hep çünkü oglum çok sıçrayan bir bebekti kundaklamaya başlayınca uykusu normale dönmüştü