Merve-34 salihakys cihazları iyi fakat ben oraya ilk gebeliği öğrenince gidip sonra bıraktım başka bir hastaneye geçtim doktorlara çok ısınamadım memnun olanda var olmayanda kişiyle alakalı sanırım