KzeynepCT ben de o haftalarda kullandım yaklaşık 1 buçuk ay. Belirtiler normal bende de öyle olmuştu. Progestanı hap olarak mı içiyorsun fitil olarak mı kullanıyorsun ? Hap olarak içince maalesef yan etkileri biraz fazla oluyro 😤benim de sürekli kanamam olduğu için hap şeklinde kullanıyordum, fitil kullandığım süreçte iyiydi.