İsim koymak gerçekten çok büyük sorumljluk ben isim bakmaktan okumaktan sıkıldım ne güzel karar vermiştim ( Eliz )eşimde başta güzel demişti ama etrafın etkisinde kalarak artık içine sinmiyo anlamı hükümdar prenses güçlü kadın çok egolu diyo ama sen ille o olsun dedin diye bişey demiyom diyo inatla o olcak diyosan olsun diyo kalmış şurda 23 gün acaba ben mi çok inatlaşıyom isim güzel değil mi her seslendiğinde aklına gelcek 😔kafam çok karıştı elif istiyordu şimdide elifi beğenmiyorsan elif olmasın ezgi olur ece olur esin olur diyor ben mi çok zorluyorum diye düşünmeye başladım sizce ne yapmalıyım emzik ipini yaptım ismiyyle kapı süsü bile ördüm ama bugün içime sinmiyo deyince çok oturdu içime😔(benimde arkadaşlarım hep beğendi güzel dedi bi kendi babam elif daha güzel dedi onun dışında kimse beğenmemezlik yapmadı )
Ben az kişide olsun farklı olsun güzel olsun kısa isim olsun demiştim biraz uzun oldu hakkınızı helal edin bana ne önerirsiniz 🤗(bu arada benim adım Nihal eşimin de Engin )