noluyosanagenemiross bayramda tam dogum zamanim oluyor tabi daha erken glmese oyuzden evdeym 😅biz her arife gecesi kayinpederimn yazligi var oraya giderdik esimin butun ailesi amca hala ne ararsan yani hepsi oraya toplanir eve gitme gelme olmazdi bu sene orayada gidemicm cunku istanbul disinda hastaneye 2 saat uzaklikta kalıyor riske atamicm🤭