Naz1616 çok iyi anlıyorum bugün otobüste kustum o derece benimde ve stres yapıyorum. Birde öğretmenim ve sürekli konuşmam gerekiyor , konuşunca dahada kötü oluyorum sınıfı terk etmek zorunda kalıyorum bazen buda hiç istemediğim bur durum. Priliam ve zofer kullanıyorum ama fayda etmiyor