Hatice_123456 Bugün kontrolüm vardı ama doktor düzgün bişey demedi ultrason kâğıdı bile vermedi direk perinotolojiye yönlendirdi oraya randevu alcam da niye beni oraya yönlendirmiş olabilir ikili testi yaptirdinmi diye sordu hayır dedim ama ikili test istemedi benden yoksa ikili testi perinatoloji mi yapıyor bilgisi olan beni aydinlatabilirmi
Yorgn Hatice_123456 aklına kötü şey getirme 2li test perinatoloji bakıyor duruma gore de tekrar ya gebe ya da perinatoloji takipli oluyorsun
sozer1 Hatice_123456 ikili tarama testini normal doktorun ultrason ile yapıyor birde kan alıyorlar bende öyle yaptılar
Zack Benim bebeğimin beyninde kist böbrek genişlemesi gördüğü için yonlendirmisti ama devlet hastenlerinde hiçbir şey olmasa da detaylı ultrason için yonlendirebiliyorlar. Kaçıncı haftadasiniz. Bence korkmayın çünkü bir şey görse söylüyor ve size riskleri anlattığına dair belge imzalatiyor
Hatice_123456 Zack 14.haftamdayim ah nebiloyim ilk kez perinatoloji ye gitcem riskli gebelikler gidiyomus oraya banada hicbisey demedi strese girdim
Hatice_123456 Ordan sekretere biseyin pozitif olduğunu söyledi artık o neydi bilmiyorum bide crl 12 cm dedi boyunun 12cm olduğunu anladım sadece
Hatice_123456 Zack niye ozaman hem vakti dedi hem istemedi ikili testi imza falan da atmadım hicbisey anlamadım
Yorgn Yorgn yani etlik sehir hastanesinde oyle oldu aslinda kendileri de bakabilirler ama perinatoloji daha detaylı bakıyor bir de kan tahlili vs isteniyor sonuçta
Zack İnşallah hiçbir şeyi yoktur, stres olma her hastanenin işleyişi farkli demek ki, moralini bozduysam özür dilerim 😔