Merhaba anneler , simdi doktordan cıktım bebeğim 31+4 1785 gr
Göbek çevresi 1 hafta geriymiş kilo olarak zayıf gördü doktorum 10 gün sonraya tekrar randevu verdi
Kilo aldıran şeyler neler , bide çok üzüldüm gerçekten cok mu düşük kilosu
Toparlanamaz mı yani anlamadım.
Ne yemem gerek