balosum Havuç ve incir kürü deneyen anne var mı? Eşim ile 2 aydır çocuk istiyoruz bu ay adet bitiminde havuç ve incir kürüne başlayacağım. Pzt doktor randevum var çok şükür bir sağlık problemimiz yok. Ancak tavsiyeleriniz varsa paylaşırsanız sevinirim🙏
Sibel_gedik balosum incir kürü gerçekten işe yarıyor.. eşimde de bende de başladığımız ayda hamile kalmıştım . Havuç sade olarak değil ama çoğu yemeğe katıyordum onunda etkisi vardır elbet. keçiboynuzu eşine yedirebilirsen daha iyi . Yemezse de özünü alın yedirin .2 günde bir ilişki bence nasipse tabi en garantisi bu😊🌸
Gizotto balosum merhaba incir kürünü yaptım 5 gün adetimin gecikmesine sebep oldu. Eğer rahminizde kolayca kist oluşuyor ya da pcosluysanız asla yapmamanızı öneririm. Birçok kişiye şifa olmuş ama ben ters etki aldım. Lütfen doktorunuza danışın. Tez zamanda güzel haberler almanız dileğiyle. 🌸
MelisaOzmen ovülasyon dönemine dikkat et çünkü yumurta sadece 1 gün kalıyo yumurtalıklarda o günü tutturursan yaşadın 😂😂😂