aysuyenihayat Kızlar bugün gün içinde sol kasığıma bi ağrı girdi kasılma gibi yürürken de çok rahatsız edici acıyo uzandım ama geçmiyo 29+3 teyim böyle bişey yaşayan var mı?????
tubimom aysuyenihayat doktora git bence erken doğum riski olabilir yani ben hep öyleyim böyle yazan oluncada korkuyorum
aysuyenihayat tubimom bende tedirgin oluyorum ama doktorumu değiştirmeden önceki doktorum doğuma kadar vücudun gördüğü her türlü ağrı kasılma aşırı olmadığı sürece normal. Vücut kendini doğuma hazırlıyo demişti
tubimom aysuyenihayat benim kasığımda çok ağrı oluyordu yürüyemiyormdum ilk zamanlar düşük riski vardı ilaç kullandığım halde ağrılar hala devam ediyor o kadar basit olduğunu düşünmüyorum tedbiri elden bırakmayın doktorunuza teldende sorabilirsiniz