anneoluyoruuumm16 Az önce post açmıştım HCG 4.88 çıktı adetimin gecikmesinin 3. Gününde yaptırdım. Eğer bebek varsa bu değer çok düşük değil mi gecikme zamanına göre sagliksiz birşey olabilir mi
Novamomy anneoluyoruuumm16 geç döllenme de olabilir bunu ancak 2 gün sonra kan tahlili tekrarı ile anlayabilirsiniz
eylulmihrasmom anneoluyoruuumm16 hayır ona göre belli olmaz 2 gün sonra tekrar verin 2 katı yükselmesi lazım belki geç döllenmedir
Hallerimvarbenim anneoluyoruuumm16 Canım artışını takip etmeden belli olmaz o betası 2yle öğrenen hamişler var burda içini ferah tut iki günde bir artışını kontrol et hayırlısı olsun inşallah