Eminea Merhaba anneler 25 yasinda 3 senelik evli tazecik bi anneyim 😊 insülin direnci polikistik overim ve beyinde basınç artışına bağlı ödem var.cocuk yapmaya karar verince once bu rahatsizliklarimi duzeltiyim diye endokrine gittim kan verdim sonuc icin 1 ay sonrasina gittim tabi sonuclarım kötüydü cocuk sahibi olmak istiyorum dedim bu tahlil sonuclari ve kiloyla cocuk sahibi olamazsin dedi ilac verdi yolladi.2 gün sonra hamile oldugumu ogrendim.beyinde başınc artisi oldugu icin kadin dogum noroloji göz doktoru arasinda mekik dokudum tabi gebelik sekerimde yüksek cikti hersey cok guzel giderken 35.haftada 2 cm acilma ve sancıyla hastahane yattım ciger gelistirici serum tedavisi gördüm.38.hafta kontrole gidecegim gün tansiyon ve sekerim yukseldi hemen yatis yapildi 1 hafta yattiktan sonra genel anezteziyle sezeryan dogumum yapıldı ve bebegim solunum skntisi oldugu icin küveze aldilar yapilan tahliller sonucu anne karninda zatüre oldugu ogrenildi ve 1 hafta kalacak sadece bi kere emzirdim bi iki damla dahada goremedim.basinc artisi odugu icin normal dogum uygun oldugu halde izin verilmedi uzuluyodum normal yapamicam diye ama normal dogumu beklesek doktorun dedigine gore kaybedebilirdim bebegimi her serde bir hayir var simdi bu hastaligim oldugu icin seviniyorum allah herkezi yavrusuna saglicakla kavustursun insallah biraz uzun oldu hakkinizi helal edin dualarinizda bizede yer verin...
Cimcimeninannesi Eminea canım çok geçmiş olsun. Rabbim tez zamanda bebeğini kucağına almayı nasip etsin🙏🙏
mineeeee Eminea Hayırlı olsun canm.Bende de tansiyon ve şeker var ilaç kullanıyorum muydunuz.yukseldi diyince bende tedirgin oldum
Eminea Seker icin ilac kullanilmiyo gebelikte insilün veriliyo gerekli görülünce benim yuksekti ama diyet verdi sadece insilün kullansam belki boyle olmayacakti seker yuzunden solunum skntisi oldu bebegimin ama hersey Allahtan rabbim yavrularimizi bize bagislasin dikkat edin ihmal etmeyin dahiliyeye endokrine gidin surekli