esraEb ErdemirinAnnesi benimki doğru çıktı. Tesadüf mü bilemem ama tuttu yani. Gerçi ilkten farklı gösteriyordu sonradan farklı. Ama sonuç olarak tuttu.
momlife_7 Benim doğru çıktı kız dedi kızımızı bekliyoruz inanmamıştım ama ilk başta doktorda kız diyince iyice emin oldum 😂🥰
ErdemirinAnnesi momlife_7 bende ilk erkek dedi erkek oldu 2 ciye hamileyim oda erkek diyor aman tanrım 😀
Gulirmak ErdemirinAnnesi kızımda erkek çıkıyordu şuan gene hamileyim cinsiyetimiz erkek ama kız çıkıyor ikiside çıkmadı 😅
alakayamaydanoz ErdemirinAnnesi benim ilk çocuğumda tuttu şimdi ikinciye hamileyim bakalım tutacak mı😊