Poncikbirannis Anneler merhaba. Hamile olduğumu öğrenir öğrenmez sigarayı bıraktım, hiç aklıma bile gelmiyor. Ama kola bir türlü cikmiyor aklımdan.Resmen bağımlılığım kolayaymış. Her zaman içilmez biliyorum ama, ara sıra içsem bir problem olur mu ki?
Tiiffany Poncikbirannis 2.gebeliğimde çok dikkat ettim hem rahatsız olmiyim hem gaz bebege yansımasın kafasındaydım :) ama acayip gazlı bişey dogdu burnumuzdan getirdi Şimdi yalan söylemiyim içiyorum kafama göre. 2.gebelikte kendimi cok kasmıştım bunda akışa bırakıyorum:)
butterfly35 Poncikbirannis içmesen daha iyi tabi ama arada nefsini köreltmek için bi kaç yudum alabilirsin. Yada sık sık içmediğn sürece 1 bardaktan bişey olmaz diyor doktorlar. Bende sürekli içmem ama arada denk gelince yada canım çekince az bişey içiyorum.
Fik Olmaz heralde hafta 1-2 bardak kolanın ne zararı olabilir ki ☺️ aşırıya kaçmadığın sürece sıkıntı yok ben bir ara dozu aştım 😂 1 günde 3 bardak ile ilerleyen sonra bıraktım aramıyorum çok 1 bardak içer kalkarım 🤭
Poncikbirannis Fik ay eşim elimi attığım her şeyi yasaklıyor, iyice strese girdim yahu altı üstü bir bardak kola 😂
Fik Poncikbirannis kız sorma bazen yumruk atasım geliyor suratına cips de çok seviyorum haftada 1 yerim bak yemedim de kaç zaman cips istiyorum bazen ondan yeme yazık bebeğe vücüduna canım çekiyor diyorum sağlıklı bir şey çekmesin canın diye söyleniyor 🤣böyle canım bir şey isterse yok diyor ya boğazlayasım geliyor şeytan dürtüyor çok hahahah
Tiiffany Poncikbirannis :D valla dogum sonrasıda içmedim hem kendime hem bebege gaz olmasin diye kıvrandık resmen ama demek ki kola çokta şaapmıyor yani 😅
3prensesannesi__ Bende içiyorum Aklıma gelince kolik değilim ama haftada 1 bardak doğumdan sonra zaten içemiycem gaz olmaması adına
Fik Poncikbirannis hahaha güzel cevap ha valla erkeklerde ne şanslı 😂 taşıyan biz kusan biz aşeren biz ağrı çeken biz ilerde sancı çeken doğuran biz gecelerce uykusuz kalıp emziren biz
mekselinaa Poncikbirannis Annem bana hamileyken arada bir içiyormuş hatta ondan biraz esmersin diyede dalga geçiyor😂 arada haftada 1 2 zararı olmaz diye düşünüyorum ama yinede doktoruna danıs canım ❤
xbebegimx Poncikbirannis bilmiyorum ama bana doktor kesinlikle yasak kola dedi. Normalde de sevmedigim icin nedenini sormadim🤭
Rabia04_09 Poncikbirannis Valla ne yaşan söyleyeyim iki üç günde bir içiyorum bazen mide yanmamdan veyatta hararetim olduğu zaman soğuk asitli birşeyler içesim geliyor. Ama dolu dolu bi bardak içmiyorum yarım bardak şeklinde içiyorum ondan sonra üzerine bol bol su tüketiyorum vicdanımı rahatlatmak adına 😅
Gozdece_06 Poncikbirannis 36 haftalık oldum ciddi derece de kendimi durduramadıgım tek şey ben ara ara içtim valla bebekte herşey yolunda şükür içmemek laızm tabi ama kendimi tutamadım.
dtml Poncikbirannis ayy taa en başta mide sıkıntım çok olduğu için doktor gazlı her şeyi yasakladı eşim de hakkında ayet varmış gibi asla içirmiyor geçen gün 1 yudum için yalvarttı beni😂