EzelUnal18 Benim de 37+2 bugün gittim 2900 dedi ama o kadar karnım yokmuş daha küçüktür dedi hiç de takılmıyorum küçük olsun sağlıklı olsun dünyaya gelince büyürler nasıl olsa, ilk kızım iki kilo doğdu şimdi yaşıtlarına göre daha iyi hamdolsun, siz de hiç takılmayın bence böyle şeylere 😊