Merhaba detaylı ultrasona girmiştim bilateral erken diastolik çentik görüldü yazıyor başına gelen var mı acaba? Doktor kendi doktorum değildi detaylı konuşmadı çok ciddi bir şey olmadığını ama aspirin içmem gerektiğini söyledi. Ne yapmam lazım acaba?