Gm1709
Eger devlette düşünüyorsanız; benim başıma geldi. Heryerde bir olcak diye bişey yok ama tedbir almakta fayda var yoksa benim gibi aniden özele geçebilirsiniz.
Baska ilden gelmiştim. Sancım geldi dogum basladıgında bende devlet hast gittim 9 cm açıkla beni almadilar mecbur özele gecmiştim.
Bu ilk dogumumdu
2.dogumumda ‘’ikametgahım oldugu halde’’ aynı seyle karsılasmamak için dr bizzat sordum
Yine baska bir devlet hast. Kontrollerine gidiyorsun diyelim son anda baska hast değişiklik yapıcaksın. En az 3 kez muane şart dendi. Kaydın olmalı ve 3 kez muane gerekiyor denmişti.
🤷♀️