Merhaba kızlar,
Anlatılan bütün hurafeleri unutun. Böyle kolay bitirtse doğum ben 10 tane doğururum. 23 Şubat sabahı 39+5 kontrole gittik. Doktorum suyun azalmış doğuma almamız lazım istersen sezeryan yapalım dedi. Ben alttan bi muayene edin bu su nereye gitti hiç açıklığım yoksa konuşalım dedim. Muayene sonucu 4 cm açıklığım olduğunu öğrendim ve gram sancım yoktu. Alttan hap attı doktorum yatışını yaptık öğlen 12 gibiydi odaya geçtim. Hafif hafif adet sancısı gibi ağrılar oldu geçti. Annem ve eşime bu muydu diyip gülüyorum. Saat 13.45 de kontrol İçin doktor odaya geldi. Tam kontrol edecekti suyum geldi. Suyum geldikten sonra sancılar çok sıklaştı o an adet sancısının 10 katına çıktı artık dayanamıyorum beni sezeryana alın dedim. Doğumhaneye indim o çok şiddetli yarım saat sancıyı çekmiştim. Doğumhaneye inmem ile doğurmam bir oldu. Dünyalar benim oldu böyle bi rahatlama böyle bişey yok 😂 korkmayın doğum hamilelik çok kolay 33 gün oldu doğum yapalı asıl mevzu şu 33 günlük uykusuzluk