Merveneg 50 günlük oldu bebeğim. Sütüm az geliyor. Günde 2 kere de mama veriyorum. Su da veriyorum bazen mamadan sonra. Siz veriyor musunuz ?
kahvesever__ Merveneg bende veriyorum doğundan bir haftada sonra vermeye başlamıştım doktorum öyle demişti bana
Tiiffany Merveneg Evet her 2 cocugumada vermiştim 3 numara dogsun onada az az vereceğim sonraki süreç daha iyi oluyor suyu çok seviyorlar
Merveneg Tiiffany zaten çok güzel içiyor. Biraz kusuyor su dan mı acaba diyordum. Sizde verdiğinize göre su ilr ilgili drğil. teşekkür ederim