kürtajdan çıktım arkadaşlar 12 buçuk gibi öğlen şimdi de eve geçtim uzanıyorum yazıyorum buraya bir yandan da bir iki gün kanamam olabilirmiş 1 ay sonra adetim başlarmış normal hayatına devam edebilirsin dedi ama zorlamıyorum kendimi bugün yatıp uyuyup dinlenip yarın duş alacağım su içtim yemek yedim tuvalet ihtiyacımı yaptım işte şimdilik. İlk defa yaşıyorum böyle bir şeyi çıktığım da ilk hissettiğim adet sancısıydı pet koydum işte altıma biraz kan geliyor diye öyle yani torunlarınızı bekliyorum sizler neler yaşadınız nasıldı