@Naznaz123 😂 ben sezaryen çocuğuyum yılda 1 kere olurum tam olurum ama daha da bisey olmaz. Hayatımda ilk kez sadece hamilelikte 2 kez üst üste hasta oldum. Hic biseye takılmayın. Bu hamilelikte bazılarının catlagi cosarken bazılarının hic çatlamamasi gibi bi durummus. Hic birimiz aynı değiliz hiç birimizin doğumu da aynı olmicak,etkilenmeyin. Artık ben de takmıyorum. Sağlıkla kurtulun inşallah 🌸