SeymaYldrmAkpunar bu iğneyi zararlı bi iğne değil ki her ihtimale karşı korur. Ben 22 haftamda olmuştum kanamam olduğu için. 30. Haftamda yine kanamam oldu doktor iğne vurdur bir sakıncası yok dedi ama kanaman olmadıgı sürece gerek görmüyor doktorlar. Dogumdan sonra bebeğin kanına göre bakıyorlar