Kubra2610 25.haftadayim ilk olarak rahim agzi kisaligim oldu suan bu durum düzeldi. Ancak hunilesme başladığını, dikiş atilamayacak durumda olduğum söylendi. Bilgisi olan var mi?
Sevsev0940 Kubra2610 benimde 30. Haftada farkedildi cnm hunilesme ve rahim agzi uzunlugun 11mm e dustu ve böyle kaldi nstye giriyorum her hafta bugun sancim cikti ciger gelistirici igne vuruldum suan 32+5 oldum umarim biraz daha dayanir
Bet1 Kubra2610 canım sürekli yat kalkma sakın tuvalet dışında. Hunilesme doğum belirtisi. Doktorun bı açıklama yapmadı mı? İlaç vermedi mi? Hunilesme olunca dikiş atilamiyor maalesef doğru söylemiş onu. KC mm di kisaligin biliyor musun
Bet1 Kubra2610 benim de rahim ağzı kısalığım var 17. Haftadan beri 24 mm sınırda yani o günden beri dinlenerek geçiriyorum sadece hastane için dışarı cikiyorum. Benimde sancılarım olduğu için dikiş atilamadi. 24+2 olduk çok şükür
Nursem_ Kubra2610 öncelikle çok geçmiş olsun hunileşme açılmadan daha masum bi olay. Endişe etmemeye çalışın kendinize telkinde bulunun lütfen haftanız çok küçük değil dinlenerek 34-36 lara geleceğinize çok inanıyorum. Serklajsız 20. Hafta açılmayla yatarak 36 ları görenler var. Ayrıca sizin uzunluğunuzda kötü değil. İnşallah sağlıkla vaktinde kucağınıza alırsınız 🥰🌺
Kubra2610 Sevsev0940 inşallah dayanır sağlıkla vaktinde kucağımıza aliriz🙏 yani sizin farkedildikten üç hafta kadar sonra sancılar başladı, öyle bir durum olursa daha 28 haftalik olurum çok erken 😔hunilesme tam olarak rahim agzinda açılmaya mi sebep oluyor ? Bugün perinotoloji ile görüşeceğim
Serklajligebelik Sevsev0940 MerhBa nst de mi sancınız çıktı , kaça kadar çıktı acaba çok geçmişler olsun
Sevsev0940 Kubra2610 acilmaya degil cnm benim ki kisalmaya neden oldu eger haftam erken olsaydi serklaj olucaktim ama 28. Haftamda farkedildi o yuzden hic bir sey yapilamadi suan 32+5 oldum
Kubra2610 Bet1 sizinle daha önce kisalik hakkında konuşmuştuk progestan ve iğne kullanıyordum hunilesme yoktu. Kisalik 27 mm . Malesef dün hunilesme olduğunu söyledi doktor pek Bi açıklama yapmadı devlet hastanesine gitmiştim.bugun gideceğim kendi doktoruma ..doğum belirtisi mi 😔bende bu tarz yazilar okudum hunilesme ile ilgili ama cogunda dikis var haftasi ilerlemis bende o da yok .çok korkuyorum artık psikolojik olarak bittim
Bet1 Kubra2610 ayy canım kusura bakma pek kullanıcı isimlerine dikkat etmiyorum. Maalesef benim arkadaşıma da 16 da dikiş atıldı ama hunilesme başlayınca bebeğini 23 haftada doğum yaptı aylar sürdü kuvez süreci yeni çıktı hastaneden eve. İnşallah igneni ol fitilini kullan ve yat tuvalet dışında kalkma. Tuvalette falan da sakın ıkınma hareketleri yapma. Kisaliginda inşallah 27mm de kalır hunilesme de düzelmiş olur bugün kontrolünde 25. Haftaya gelmişsin biraz daha sabreder bebiş inşallah hatta inşallah 36lari görürüz 🤲🏻🤍 bende cuma günü gidicem sancima kısalığı bakılacak
Kubra2610 Bet1 sağol canım tavsiyelerin için, inşallah sende hayırlı haberler duyarsın buradan yazarsın 🙏🤍
Kubra2610 Bet1 iki doktora gittim birisi perinatologtu.ikiside hunilesme görmedi ve vajinal bakıldı iki defa kisalma aynı devam 24 ve 27 ölçüldü. Progestana devam 🙏
Kubra2610 Sevsev0940 çok teşekkür ederim bilgilendirdiginiz için, bugün gittiğim doktor hunilesme yok kisalik var ama olsaydı da hiç bisey yapamazdık ancak hap ve istirahat dedi.Allqh hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin🙏
Sevidmn Benimde rahim agzinda kısalma ve hunilesme vardi 24. Haftada serklaj yapildi acil evet riskliydi ama doktorum iyiydi allaha sukur suan 31. Haftadayim sende iyi bir doktor bul arastir derim
Kubra2610 Sevidmn iki doktorda ileri hafta olduğu için uygun bulmadı ,malesef ilçede olduğumuz için imkanlar kısıtlı.sizin için sevindim inşallah daha ileri haftalar vaktinde doğum nasip olur hepimize🙏
Sevsev0940 Serklajligebelik bilmiyorum o soylenmedi ama ciger gelistirici vurdular iki doz 24 saat arayla