momlife_7 Dün açlık kan şekerim 96 çıkmıştı bugün 99 sonra 3 saat sonra açlık kan şekerimi ölçtüm 119 neden bu kadar yüksek çıkabilir anlamıyorum ya 🥺 bilgisi olan var mı
Mervegnccmz momlife_7 119 normal değer saçmasapan tedirgin etmişler ya. Açlık 90 / 1. Saat tokluk 140 sınır / 2. Saat tokluk 120 sınır. Bende de var insülin vuruyorum. 93/145 gibi rakamlara takılma+3’üne 5’ine yani.
momlife_7 Busraakay_26 yok canım yemiştim saat 11 de kepek ekmeğiyle tost acıktım hafif sat 2 de ölçtüm 119du
Busraakay_26 momlife_7 tokluk şekeri iyi ama açlık yüksek çıkıyor gebelik şekeri olabilir diyet listesi verir doktor ona uyarsan düşer
momlife_7 Busraakay_26 var canım diyet listem ama emin ol uyduğum zaman daha çok çıkıyor 8-10 kaşık yemek yeme hakkım var dediği ölçüler de koyuyorum fırlıyor resmen sadece bi kepek ekmeğini tutturmuş doktor 😂
Busraakay_26 momlife_7 benim de genelde sabah aç karna o civarlarda çıkıyor anlamıyorum gün içinde iyi ama sanırım akşam 8 den sonra ister istemez birşeyler yiyorum ondan oluyor diye düşünüyorum
momlife_7 Busraakay_26 evet canım ondandır benim sabah aç karnına uyandığım da çok şükür düşük çıkıyor da yemek yiyorum bir saat sonra tokluk ölçüyorum gayet iyi yüksek değil sonra acıkıyorum ölçüyorum biraz yüksek anlamadım acaba ben mi yanlış ölçüyorum