Ftmysf1007 sadece hamilelikte degil normal 10 yildabir yapilabln bir asi bebek ve anne sagligini korusun diye genellikle gebelikte tek doz olmicak sekilde yapiyorlar ben birinnciyi yaptırdım ikinci sansima hic gelmedi artik gecti son haftalarmdaym dogumdan sonra yaptircam