Sedem90 6+5 te benimde sadece kese vardı ama geç döllenme olduğunu biliyordum. 2 hafta sonra gittim bebek vardı, doktorum tarihi ona göre değiştirdi. Şuandada adete göre 20 haftalık olmam gerekirken 18 haftalığı baz alıyoruz olcumlerde o yönde çıkıyor. 1 hafta bekleyin sonra gidin doktora