Zeynepikranur Hangi doktora gitsem bebiş kendini göstermiyor 18 haftaligi az biraz geçtik ama cinsiyet öğrenemedik varsa tahminlerinizi alabilir miyim kizlar¿
bebislerhakkinda Zeynepikranur bizde de net gozukmuyor 14teyiz ya erkek olabilir diyor erkekse coktqn belli olmazmiydi
bebislerhakkinda BernaOmer bu gidişle 20de anca öğrenirim özele verdiğim paralara yazık milletin doktoru 11de söylüyor erkekse😑